Blog_banner_Outsourcing marketingu

Outsourcing marketingu nie je žiadny nováčik na marketingovom trhu. Je to zabehnutý „pracant“, ktorý sa usilovne snaží zabezpečiť všetky marketingové aktivity podniku na diaľku. Túto službu môžeme ľudovo nazvať ako službu externého marketéra.

Význam slova „outsourcing“ v slovníku cudzích slov znamená zabezpečovanie pracovných síl z vonkajších zdrojov, napr. prostredníctvom agentúr. Ak si toto anglické slovo rozložíme na drobné, zistíme jeho pravý zmysel, ktorým je externá spolupráca – out = externý, sourcing = subdodávka, zdroj.

Outsourcing nielen v marketingu

Vo všeobecnosti môžeme outsourcing rozdeliť do troch hlavných skupín:

  • Outsourcing výroby
  • Outsourcing logistiky
  • Outsourcing služieb

business-2082639_640

 

Najčastejšie sa však hovorí o outsourcovaní IT služieb – pri dodávkach alebo pravidelnej údržbe hardvérových systémov, počítačových sietí, správu web stránok a podobne. Externé služby možno poskytovať vo viacerých odvetviach, ako napríklad:

  • Obchod
  • Účtovníctvo
  • Mzdy a personalistika
  • Ľudské zdroje
  • Marketing
  • Reklama
  • Public relations
  • Tlač firemných dokumentov
  • Poisťovníctvo
  • Stravovacie služby
  • Hotelové služby
  • Stavebníctvo
  • Automotive
  • Upratovacie služby
  • Údržba komunikácií
  • Správa a údržba objektov a podobne

Hlavné výhody outsourcingu sú:

  • Vynakladanie nákladov za skutočne odvedenú prácu
  • Kvalitná práca za výhodnú cenu
  • Žiadne ďalšie náklady na zamestnanca
  • Šetrenie prevádzkových nákladov
  • Šetrenie času v rámci operatívnych úloh

black-and-white-bracelet-cooperation-814544

 

Nechajte marketing na profíkov

Ak sa vám páčia výhody outsourcingu je možno na čase, aby ste svoj drahocenný čas venovali dôležitejším veciam a rozvoju vášho podniku. Nájdite si spoľahlivého externého spolupracovníka, ktorý hravo zvládne bežné operatívne aj strategické marketingové úlohy a ktoré vám v prvom rade prinesú úžitok a spokojnosť.

Delegovanie úloh ešte nikdy nebolo jednoduchšie! Ceny za marketingové služby nemusia byť vždy prehnane vysoké, pričom ani vaše nároky pri tom nemusia klesnúť. Vaše externé marketingové oddelenie môžete mať kedykoľvek poruke a pritom nebudete musieť živiť ďalšieho zamestnanca a venovať mu kopec času na zaučenie.

Teraz je ten správny čas na outsourcing marketingu!

O autorovi...

Mgr. Helena Marciňáková

Kreatívna marketérka

Milujem marketing! Som tu pre vás aby som vám pomohla vyriešiť vaše marketingové a reklamné otázky.
„Vy viete čo predať, my vieme ako (sa) predať.“

O autorovi...

Mgr. Helena Marciňáková

Kreatívna marketérka

Milujem marketing! Som tu pre vás aby som vám pomohla vyriešiť vaše marketingové a reklamné otázky.
„Vy viete čo predať, my vieme ako (sa) predať.“