Šaty robia človeka.
Hodnoty z nás robia to, čím sme.

hodnoty_smerove znacky firemna kultura

HODNOTY

Sú značkami, ktoré nám pomáhajú na ceste k dosiahnutiu nášho cieľa.
Sú nimi:

hodnoty_hmarketing firemna kultura

vizia_hmarketing firemna kultura

VÍZIA

Robiť marketing, ktorý predáva.
Robiť reklamu, ktorú vidno.

ciele

CIEĽ

Osvojiť si reklamu a marketing ako nevyhnutnosť pre každú firmu a aj človeka ako jednotlivca.
Naplnenie tohto cieľa vychádza z myšlienky Stuarta H. Britta: „Podnikať bez reklamy je ako žmurkať na dievča v tme. Vy viete, čo robíte, ale nikto iný nie.“

hodnoty_smerove znacky firemna kultura

HODNOTY

Sú značkami, ktoré nám pomáhajú na ceste k dosiahnutiu nášho cieľa.
Sú nimi:

hodnoty_hmarketing firemna kultura

vizia_hmarketing firemna kultura

VÍZIA

Robiť marketing, ktorý predáva.
Robiť reklamu, ktorú vidno.

ciele

CIEĽ

Osvojiť si reklamu a marketing ako nevyhnutnosť pre každú firmu a aj človeka ako jednotlivca.
Naplnenie tohto cieľa vychádza z myšlienky Stuarta H. Britta: „Podnikať bez reklamy je ako žmurkať na dievča v tme. Vy viete, čo robíte, ale nikto iný nie.“

14 + 7 =